'Mosasaur' Civil Gamers Expert One Year Club Two Year Club Three Year Club Conversation Starter Oct 3, 2022 210 22 111 Tuesday at 8:42 PM #21 +Support Dude SUCKS at racing
"Night" Civil Gamers Expert One Year Club Two Year Club Chemical Weaponry Advent 2024 Dec 14, 2023 69 2 111 48 minutes ago #22 ========================= Secure Message Received. Decrypting... Opening File Message. =========================From: The Office of Site Inspection To: Min Vagabond Subject: Regarding Your Application [ REQUEST FOR OVERWATCH COMMAND ELEVATION: DENIED ] Min Vagabond WE HAVE READ YOUR REQUEST. WE WILL BE MOVING FORWARD WITH OTHER APPLICANTS AT THIS TIME. CONTINUE IMPROVEMENT. "Non Sibi Sed Aliis" Sincerely, Chief Site Inspector Grant [DATA EXPUNGED]
========================= Secure Message Received. Decrypting... Opening File Message. =========================From: The Office of Site Inspection To: Min Vagabond Subject: Regarding Your Application [ REQUEST FOR OVERWATCH COMMAND ELEVATION: DENIED ] Min Vagabond WE HAVE READ YOUR REQUEST. WE WILL BE MOVING FORWARD WITH OTHER APPLICANTS AT THIS TIME. CONTINUE IMPROVEMENT. "Non Sibi Sed Aliis" Sincerely, Chief Site Inspector Grant [DATA EXPUNGED]